Wat je eerst kunt proberen

Wij proberen in de zorg die wij verlenen zo goed mogelijk aan de wensen en verwachtingen van onze cliënten en patiënten te voldoen. Onbedoeld kan het toch voorkomen dat we mensen teleurstellen in de manier waarop wij ons werk doen. We gaan ervan uit dat je dit eerst bespreekt met de betrokken medewerker(s). Ook kun je terecht bij een andere medewerker of een teamleider/manager. Vaak leidt dit gesprek tot een oplossing. Misschien ben je niet zelf cliënt maar naastbetrokkene. Ook dan kun je melding maken van jouw onvrede.

Jouw mening, klacht of compliment is voor ons aanleiding om na te gaan of wij de kwaliteit van onze zorg kunnen verbeteren. Wij willen graag van je leren.

Mogelijkheden

Hieronder zie je de verschillende mogelijkheden.

U bent (geef aan aan wat van toepassing is)
*Naastbetrokkenen kunnen dit formulier alleen gebruiken wanneer het gaat over de manier waarop zijzelf benaderd of geïnformeerd worden, niet over de benadering of behandeling van een cliënt/patiënt.
Bent u vrijwillig bij ons in behandeling of hebt u een juridische maatregel?
Uw gegevens
Adres
Hoe kunnen wij contact met u opnemen?
Klacht
Vermeld de voornaam, achternaam en het werkadres van de persoon of personen om wie het gaat. Als het een afdeling betreft, vermeld dan de volledige naam en de vestigingsplaats van de afdeling.
Maximaal 3 bestanden.
32 MB limiet.
Toegestane types: gif jpg png bmp txt rtf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx.
Ik laat mij ondersteunen door een patiëntenvertrouwenspersoon
De Dimence Groep respecteert een ieders privacy. Met de verstrekte gegevens gaan wij integer en met de grootst mogelijke zorgvuldigheid om.