Je afspraken kunnen doorgaan op afstand, via videobellen, gewoon bellen of chatten. Hieronder lees je hoe dat werkt. Let op! Je kunt dus niet naar onze locaties komen. Probeer ons ook niet te bellen; wij worden op dit moment overspoeld met telefoontjes. Als je een afspraak gepland hebt staan, neemt je behandelaar contact met je op om de alternatieve mogelijkheden te bespreken. 

Videobellen

Nadat je behandelaar contact met je heeft opgenomen, kun je ervoor kiezen om je afspraak om te zetten in een videobelafspraak. Is het de eerste keer dat je gaat videobellen met een behandelaar? Dan heb je een account nodig! Heb je nog geen account, dan maken we die snel voor je aan.

Hoe werkt het?
Als je aan je behandelaar hebt aangegeven te willen videobellen, dan ontvang je via de mail een automatisch bericht van Minddistrict. In dit bericht staat een link (wachtwoord instellen), waarmee je het nieuwe account kunt verifiëren en een eigen wachtwoord aanmaken. Heb je de mail niet ontvangen of heb je andere vragen? Neem dan contact op met je behandelaar. 
Zodra je een account hebt, kun je videobellen. Lees in de pdf de instructies voor het videobellen via Minddistrict.

Uitzonderingen

Als je in een van onze klinieken bent opgenomen, of als je intensieve thuiszorg ontvangt, dan leveren we gewoon zorg via face-to-face contact. Hierbij gelden voor iedereen de landelijke maatregelen: geen handen geven, hoesten en niezen in je elleboog en anderhalve meter afstand van elkaar houden. Ook is het belangrijk dat je dagelijks meerdere keren 20 seconden lang je handen wast. Zie de instructies hieronder. 

Begrip

We denken na over creatieve oplossingen om onze cliënten te kunnen blijven helpen. Dat vinden wij erg belangrijk. Dit kan betekenen dat een gesprek met een behandelaar iets anders verloopt dan je gewend bent. We hopen op je begrip voor deze situatie, hoewel dat misschien lastig kan zijn. 

Hygiëneprotocol handen wassen